Skummis

Jag är inne i en jävligt skum period... Det är någon typ av ång-häst period, eller inte ångest, men jag kan typ inte skriva något, för jag ångrar mig hela tiden och suddar ut och skriver om och skriver om igen. Blir typ nervös, biter på naglarna, sliter mitt hår och börjar fundera på mitt liv. Jag blir liksom nervös och stressad när jag ska skriva vad jag gjort idag eller vad jag ska göra imorgon. Vad är det för fel på mig?

Men nu kom F-man så nu måste jag slita mig. Imorgon är det fredag förresten, och vi har bara en lektion, sen ska vi på Uf-mässa. Helt okej.


Kommentarer
Postat av: Elias

Fan har du också snott uttrycket "ång-häst" från våran klass ? :( DÅLIG stil! Ska fixa så att Linnea utesluter dig ur vår plan!!

2009-03-25 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0