detta fält måste fyllas i

Jag har egentligen inget intressant att säga... Men, jag tänkte på en sak. Är det ens någon som läser den här bloggen, som vet att den finns? Jag tror inte det faktiskt. Inte mig emot, men stackars de som går miste om den. Py pan (skummis fanny word)!

Idag mitt i hårdpluggandet fick jag en glad överraskning, "mora mi forgott me på perrongen". Nej, så var det inte riktig, men mamma kom hem med mina shoes som jag beställt. ASGRYMMA! Men mamma skulle såklart börja retas bara för att hon inte kan gå i högklackat, och sa att det var pjäxor och grejer, men jag slog mig på bröllat och liksom amen jag skiter i henne, jag gör det.

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha .. skorna är as grymma!! säger de.. du ska köpa alla mina grejer, inte bara kläder ;D



för övrigt, jag får väl ta och börja läsa din blogg då så du åtminståne får en läsare.. samen och finnen regerar!!! XD

2009-02-21 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0