blinded by the light

WOHO!!! Känner mig som en uppåttjackerad speedhare på hajtjack... jävligt soft och stressad med andra ord. Ne vars, det var inte kul... men i vilket fall som helst, Thoma var här och vi drack väl cirka två koppar kaffe. Två koppar kaffe tänker ni nu, aa två jävla koppar kaffe och jag känner mig stinnig och har onte i maggen. Thomis som snittar på 100 koppar kaffe om dagen borde snart vara död, för att det är fan farlig med kaffe, borde inte gett mig in på det som den te-drickare jag är, men likt förbannat tar jag en risk.

Imorgon drar jag till Lindvallen och utökar mitt lov med en vecka, helt okej och väldigt skönt, men kommer ändock ha tankar kring otäcka läxböcker osv, fan...



Kommentarer
Postat av: s

hare bra grisknullarn o sluta med thoma fasonerna!

2009-02-22 @ 12:35:34
Postat av: ssara

hur jag fick reda på modeveckan? för att jag bland annat ska vara med och anordna den :D :D



åå sjukt snygga skor där under, vart är dom ifrån? :)

2009-03-05 @ 19:22:55
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: ssara

aha va nice :) fick du betala för dom då?



eller hur, riktiga läckerbitar ;D

2009-03-06 @ 18:06:36
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0