IGEN, IGEN!

Sista chansen, sista bloggen... Nu har jag återigen bestämt mig för att införliva den kretiva, poetiska och drömmande sidan av mig själv. Känner själv att jag vart ifrån det ett tag. Tvekar nämligen på vilka ord som innehåller dubbeltäckning eller inte, ser inte såååå jättebra ut. 

Vad jag egentligen vill meddela nu; är väl att jag är i form för att blogga. Jag är snart påväg till Mexiko för 2 veckors fucking bastards jävla semester och ATT jag köpte en nice freakin systemkamera!!! Canon 450D är min, så jag har börjat min vandring mot att bli en legend inom fotograferingskonsten. Skämt å sido, jag är verkligen top notch- nybörjare, så jag mottager gärna tips och idéer kring hur jag kan förbättra mig! Nu är det i och försig bara mina vänner som läser bloggen, om dom ens gör det, men om en mästerfotograf har vägarna förbi - Tips, gärna, älit!!


Nybörjarbild. 

/ xoxoxoxox broder tuck


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0